Klistremerker å feste på sigarettpakken. Ser ut som den vanlige advarselen til man titter litt nærmere...
6 stk. ulike i en forpakning;
- Nei! Du får ikke ta en.
- 5 kr stykk.
- Hva faen glor du på?
- Du skal gi faen i mine sigaretter.
- Nei! Jag skal ikke slutte.
- I´m a bitch.
Tips! Legg merket innenfor plasten, så kan du bruke det flere ganger.
6 stk. ulike i en forpakning;
- Nei! Du får ikke ta en.
- 5 kr stykk.
- Hva faen glor du på?
- Du skal gi faen i mine sigaretter.
- Nei! Jag skal ikke slutte.
- I´m a bitch.
Tips! Legg merket innenfor plasten, så kan du bruke det flere ganger.



